家傭保險

香港法例除了要求家傭僱主準時向家傭發放薪金之外,同時亦需要為家傭提供足夠的醫療保障。啟豐保險現推出家傭保險計劃,為僱主提供多個選擇。除了一般的保障外,僱主可以支付額外保費購買附加醫療〈嚴重疾病〉保障,得到進一步的保障。

根據香港法例,僱主有責任為家傭提供合適嘅保險,否則可能會面臨罰款或者監禁。家傭保險就係一種專為家傭而設嘅保險,可以保障你同埋你嘅家傭,減低你嘅法律風險同埋財務壓力。家傭保險可以幫你支付家傭因病或者意外而產生嘅醫療費用、住院費用、牙科費用等等。

另外,如果你嘅家傭因為工作關係而導致身體損害或者死亡,家傭保險亦可以提供賠償金,讓你免受法律追究。有左家傭保險,你就可以安心地將家務交俾你嘅家傭,同時又可以保護自己同埋佢。快啲行動留下資料報價,為你工人姐姐買返一份啦!

參考價錢

 AXA 安盛保險QBE 昆士蘭聯保
一年期保費計劃$640起$600起
兩年期保費計劃$960起$880起

一般家傭保險的保障範圍

送返原居地費用

  • 如家傭在香港患重病或嚴重受傷,可獲緊急護送服務回原居地。

中斷服務現金津貼

  • 因傭工住院使服務中斷,需另聘替代傭工的現金補償。

轉換家傭保障

  • 因受保家傭患重病,嚴重受傷或死亡而送回原居地,補聘新家傭所引致之合理及必須費用。

家傭誠信保障

  • 因傭工欺詐舞弊引致的經濟損失。

家傭個人財物

  • 賠償家傭在僱主居所及承保範圍內引致之財物損失。

家傭法律責任保障

  • 保障您的家傭因工作疏忽而引致第三者身體受傷或財物損失而負上的法律責任。

瞭解更多保障範圍 請瀏覽以下網面

閣下亦可以選擇透過我們的WhatsApp熱線
提交報價資料

熱線號碼
(+852) 5408 5366

投保流程

1

報價申請

填寫投保資料

2

等候報價及確認

我們將會電郵確認申請

3

遞交文件

如適用,我們會通知您遞交需要的文件

4

付款

您可以透過銀行轉賬/支票/親身到付付款

5

寄送保單

確認後保單副本將會郵寄/電郵給您